torsdag 25 februari 2016

Messilä IV

Drack på morgonen en liten Gefilus-dricka - som hölls inne. Drack också lite mango-smoothie-dricka. På morgonen for min man till jobbet och jag och pojkarna blev kvar med min pappa. Pojkarna trivdes länge ute på gården, ända till lunch, sökandes stora istappar.

Idag åktes det skidor och pulka. Jag var med och stod i backen samt åkte pulka i 1,5h. Min pappa var lite orolig över mitt orkande nu då han blivit "ensam" med mig. Men det nog är som min bekant (som jag lärde känna på sjukhuset) textade mig; att febern i förrgår nog kanske ändå var värt det att jag en hel dag fick vara med och uppleva glädjen med pojkarna i backen.


Idag har jag också färgat mycket "mindfullness", medan pojkarna var ute och senare medan min pappa for med pojkarna på restaurang på middag och sen till pulkabacken, så jag fick vila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad roligt att höra från dig!