söndag 15 november 2015

Naturlig hjälp a lá Petra

Min mans härliga kusin Petra, som är mig nära, är mycket alternativ angående mediciner och väldigt insatt i fysiskt och psykiskt välmående. Hon skickade mig genast en massa info om vad jag ska äta, vilka dokumentärer jag ska se osv. Dokumentärer är jag inte färdig för, vill nu bara starkt tro på den vård jag får och att den är den bästa, bästa, bästa. MEN man kan ju alltid lite boosta med det man sätter i sig.

Petra från NYC (utan å,ä,ö) rekommenderade genast:
  • borja ata en massa gronsaker och frukter, och helst pressa dem till saft (juicing) ar nummer ett (kop en bra juice pressmaskin hem).
  • totalt undvika allt som har socker (socker aktiverar och beframjar cancerceller och dess tillvaxt)
  • samma galler all processerad mat (fardig mat, kex, kakor, flingor, brod, chips, och vegetabliska oljor [undvik Omega 6, och at endast goda oljor som omega 3])
  • Om ni har tandkram och munvatten som innehaller flour, slang dem, och kop utan flour

Pointen ar att du ska

  1. forbattra och hoja ditt immunforsvar (som redan ar validigt svagt) och
  2. bli av med alla gifter runt dig. Eller sagt pa ett annat satt: 1. Detox 2. Restore the deficiency of enzymes 3. Re-hydrate with good juices 4. Address the stress.  
  • Essential oils (herbs) som bl.a. Myrrh, Frankincense, turmeric (curcumin), Devil's Apple (bast och effektivast ar att satta dessa oljor pa sina lappar, innanfor munnen vid tandkottet, upp i gommen, pa tungan, samt pa sina kortlar, bl.a pa halsen/strupen osv.)
  • Quercetin (tillsammans med bromelain som ar ett extrakt innifran ananas frukten, valdigt effektivt att minska pa inflammationer i kroppen och forstarka sitt immunforsvar)
  • Essiac tea, B6, B17-vitamin, Iodine 
  • Chaga mushroom (heter pakuri - och vaxer i Finland)
  • Cordyseps sinesis mushroom (cancer thrives in a non-oxygen/an-aerobic environment, and this mushroom has a ton of oxygen and huge virus killing ability)
  • Hemppa (cannabis oil)
Olika vårdformer:
  • Coffee enema therapy
  • Sound and light therapy
  • Bio oxidative therapy
  • Oxygen therapy 
  • Heat therapy (hypothermia) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad roligt att höra från dig!